Verzending & Levering
- Home
- Verzending & Levering
1. Verzending verwerkingstijd
Alle bestellingen voor 12:00 uur worden verwerkt binnen één werkdag (met uitzondering van weekenden en feestdagen) nadat de bestelling is geplaatst. Bestellingen na 12:00 worden de volgende werkdag verwerkt. Houd er rekening mee dat er tijdens feestdagen of speciale acties (bijv. Black Friday) de verwerkingstijd langer kan duren dan normaal.
2. Wijze van verzenden en levertijd
Standaard verzending:
1 tot 2 werkdagen
Koeriers verzending:
1 werkdag (PUDU SH1)
- Kan alleen in overleg met Fulin Robots worden kortgesloten
(met uitzondering van weekenden en feestdagen) nadat de bestelling is geplaatst. Houd er rekening mee dat tijdens grote volumes de verwerkingstijd langer kan duren dan normaal.
3. Kosten voor verzending
Voor variabele verzendkosten:
Verzendkosten van uw bestelling worden berekend en weergegeven bij het afrekenen.
- Nederland: Verzendkosten van € 7,95 (tarieven 2025)
- België: Verzendkosten van €9,99 (tarieven 2025)
Voor gratis verzendingen:
De verzendkosten zijn gratis voor alle bestellingen boven de € 200,00. Voor bestellingen onder € 200,00 bedragen de kosten voor standaard verzendingen NL € 7,95 / BE € 9,99.
Voor forfaitaire verzending:
De verzendkosten zijn een vast tarief voor de PUDU SH1. Deze verzendkosten bedragen € 29,00 per verzending. Gezien het gewicht en de afmetingen van dit pakket worden er andere verzendkosten gehanteerd. De aflevering zal dan ook ten alle tijden met de klant(en) worden gecommuniceerd en afgestemd.
4. Verzenbeperkingen
- Wij verzenden niet naar postbussen
- Wij verzenden standaard niet internationaal
- Bestellen buiten de Benelux? Vraag ons naar de mogelijkheden.
5. Track & Trace
- Elke zending heeft een Track & Trace-code (PostNL), zodat u uw pakket kunt volgen. Zorg ervoor dat u een correct e-mailadres en telefoonnummer opgeeft om deze code te ontvangen.
- Verzending en levering van de PUDU SH1 zal gedaan worden zoals kortgesloten met klant(en). Track & Trace zal dus niet van toepassing zijn bij deze verzendmethode. Klanten dienen altijd te tekenen voor ontvangst.
6. Beschadigd of verloren voorwerpen:
Als u een beschadigd artikel ontvangt of uw bestelling gaat verloren tijdens het transport, neem dan contact met ons op. We zullen met u samenwerken om het probleem zo snel mogelijk op te lossen, wat kan bestaan uit het verstrekken van een terugbetaling of vervanging.
7. Retouren
Bestellingen Bol.com:
Retouren kunnen via uw online account bij Bol.com geregeld worden.
Bestellingen van de webshop Fulin Robots:
Retouren kunnen worden doorgegeven op verschillende manieren:
- E-mail: info@fulinrobots.nl o.v.m. retour order #(uw ordernummer
bestaande uit 4 cijfers) - Telefonisch: Houd uw ordernummer (# en 4 cijfers) en de datum van uw bestelling bij de hand
Belangrijk:
Geef altijd aan bij uw retourmelding wat de reden van retour is. Mocht uw product een foutmelding code tonen dan verzoeken wij u deze code ook aan ons door te geven. Wij verwerken uw retourmelding zo snel mogelijk en zorgen voor vervanging of terugbetaling. Bij bestellingen die geplaatst zijn via onze website zal Fulin Robots zorgen dat er een retourlabel per e-mail toegestuurd wordt.
8. Contact
Heeft u een andere vraag of wilt u meer informatie?
E-mail: info@fulinrobots.nl
Telefoon: +31 36 760 1176